Followers

Saturday, 22 June 2013


Penang 
Assalammualaikum....

It was unplanned trip actually..thanks to my mom sbb beliau yang jadi master mind trip kali nie..dengan menggunakan bakat dlm melakonkan babak babak sedih akhirnya mak aku berjaya memujuk 1 family aku bjalan2 ke PENANG..HAHA..aku pon apa lagi beronok ronok la dkt UUM nie..bergelek sakan sbb family aku nak dtg Penang..dapt la ak bermanja habis habisan dgn mak aku..dala masa mother's day aku dipinggirkan..semua ad smbut mother's day dgn mak aku dan aku? hanya menangisi ap yang terjadi..forever alone! HAHA

                                 
                                  Sawadikkapp! welcome to Penang..

pasemboq ooooii!!
pak cik yg memncing
anak anak buah bermain di Feringhi





tak banyak pon gmbr sbb masing masing punya batery phone nk hbes..so jimat jimat sikit bila nk bergmbr..

masa untuk pulang

No comments:

Post a Comment